Ликови у песми „Женидба врапца Подунавца“ – Ко је млада? Је ли то птица сеница или девојка из града Сјенице?

Објављено под Некатегоризовано | Оставите коментар

Први писмени задатак-српски језик III р.

Originally posted on учитељица Лала:

Припрема за  писмени задатак из српског језика

Припрема за писмени задатак

Priprema za pismeni zadatak

View original

Објављено под Некатегоризовано | Оставите коментар

Тонска трајања. Ритмичке вежбе.

 3d3

Тонска трајања. Ритмичке вежбе.

tonska-trajanjaritmicke-vezbepptx-1-638 tonska-trajanjaritmicke-vezbepptx-2-638 tonska-trajanjaritmicke-vezbepptx-3-638

tonska-trajanjaritmicke-vezbepptx-4-638 tonska-trajanjaritmicke-vezbepptx-5-638 tonska-trajanjaritmicke-vezbepptx-6-638 tonska-trajanjaritmicke-vezbepptx-7-638 tonska-trajanjaritmicke-vezbepptx-8-638

 91438205_895536 91434766_926349

Објављено под Некатегоризовано | Оставите коментар

ЗА МОЈЕ 3./1

91434847_104708610294232_248866188640266_3909852364567120765_nglagoli-plakatsqxzof9glvj78837164_93

Објављено под Некатегоризовано | Оставите коментар

Топ-листа алата за електронско учење у 2014.

Originally posted on Jugoslavin blog:

Крајем септембра, Џејн Харт, оснивач C4LPT (Centre for Learning & Performance Technologies) објавила је листу 100 најпопуларнијих алата за електронско учење у 2014. години. Листа је резултат годишње анкете, осме по реду, у којој је учествовало преко 500 образовних стручњака из целог света.

Оно што је нарочито упечатљиво, јесте популарност Твитера, сервиса за микроблогинг, који прву позицију на листи држи од 2009. године. Овај сервис, када је учење у питању, надмашио је Фејсбук за читавих 8 места, јер се показао као најкоришћенији и најфункционалнији алат за креирање личне образовне мреже.  Веома моћних 140 карактера!

Предводник
Предводник

У односу на прошлогодишњу листу, све је остало мање-више исто, с тим што се на моју радост непопуларна Махара, систем за објављување ел. портфолија вратила међу живе (61. место) и што су се на листи појавила два алата која сам испробала у раду са својим ученицима. Један од њих је Инстаграм, програм…

View original 107 more words

Објављено под Некатегоризовано | Оставите коментар

Životne zajednice – priroda i društvo III r.

Originally posted on учитељица Лала:

Prezentacija za čas urađena na seminaru Alati za e-učionicu!

Obrada nastavnih sadržaja putem materijala za samostalno učenje.

slika za blog

Životne zajednice – obrada

View original

Објављено под Некатегоризовано | Оставите коментар

Додатна настава из математике у 3. разреду

Originally posted on Гагина школица:

Познато је да часови додатне наставе из математике у трећем разреду нису предвиђени наставним планом и програмом, иако ученици овог разреда учествују на школском и општинском такмичењу.Часови редовне наставе нису довољни да би се са надареним ученицима могли вежбати нестандардни задаци, а реално гледано ученике морате припремити и упознати их са задацима са којима се могу сусрести на такмичењу. Припрему за такмичење видим  као мотивисање и анимирање ученика да размишљају другачије и шире, да скрену са утабане стазе једноличног правца. Уводећи час додатне наставе потрудила сам се да не оптеретим ученике, тако да је у првој смени овај час у склопу допунске наставе, а у другој смени је претчас. На тај начин ученици неће прећи норму од пет часова дневно.

Задаци које решавамо на часовима додатне наставе  произвољно комбинујем из следећих збирки:

♦ Три, четири, сад! – Радмила Божић

♦ Математичарење – Мара Јанковић и Снежана Ковачевић

♦ Занимљива математика…

View original 29 more words

Објављено под Некатегоризовано | Оставите коментар

Научили смо из језика III р.

Originally posted on учитељица Лала:

ПРАВОПИС

Прилози  обраде и вежбања језичких садржаја…

Наслови књига и часописа

Писање назива књига и часописа

Научили смо из језика -октобар

View original

Видео запис | Posted on by | Оставите коментар

Књижевни појмови

Originally posted on ГОЦИНИ РАДОЗНАЛЦИ:

1vlinДЕСЕТЕРАЦ – стих од десет слогова; најчешћи стих народне поезије

ДИЈАЛОГ- разговор два лика у делу. Њихове речи се означавају управним говором.

ДРАМСКА РАДЊА – свака радња, па и она најкраћа, има одређен ток, начин на који се догађаји развијају. Драму покреће неки неспоразум, проблем или сукоб ликова (заплет), а њен завршетак је разрешење драмске радње (расплет).

ЖАРГОНСКИ ИЗРАЗИ – изрази који се не налазе у уџбеницима о језику, најчешће их смишљају групе маладих да би се њихов говор разликовао од уобичајеног, правилног говорења.

ЈУНАК – главни лик у делу

КОМПОЗИЦИЈА – начин на који је дело састављљено, распоред радње

ЛИК – носилац радње у књижевном делу. Може бити главни и споредни, али мора да учествује у радњи, да говори или чини. Такође, може бити добар (позитиван) или лош (негативан)

ЛИЧНОСТ- постоји или је постојала само у стварном животу; може бити писац или било који човек

МАШТА (ФАНТАЗИЈА)

View original 349 more words

Објављено под Некатегоризовано | Оставите коментар

Дисциплина и дете

Originally posted on Споменка Кочиш:

Постављањем граница олакшавамо живот детету и себи самима !

Сигурно сте се затекли да сте викали на своје дете и изговарали: ‘Четири пута сам те упозоравала, а сада вичем јер ме ниси чуо кад сам лепо молила…

Колико пута треба лепо замолити пре него пређемо на кажњавање? Неки родитељи избегавају казне бојећи се да ће то оставити последице на њихово дете. Заправо је одговор сасвим другачији.
Ево неколико разлога који говоре у прилог томе:
Држање за реч :
Дете ће научити да је важно држати се речи коју им дамо. Ако за неко понашање кажемо да није у реду, а послије га толеришемо, рушимо свој ауторитет у дететовим очима, а оно прима поруку – сасвим је у реду не предузимати ништа кад се неко понаша како не треба. Останите доследни.
Постављање граница :
Деца која нису никада сносила последице свога понашања не познају границе. Често се могу наћи у животним ситуацијама…

View original 403 more words

Објављено под Некатегоризовано | Оставите коментар